با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ آموزش و پرورش دامغان با کمبود نیروی انسانی مواجه است
زیارت عاشورا

علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان

به گزارش خبر24 به نقل از مهر، علی اصغر مجد بعدازظهرچهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان طی سالجاری در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به کمبود معلم در برخی از رشته ها، اظهار داشت: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت از اساسی ترین اولویت های ما در شهرستان است و برای رفع کمبود نیروی انسانی موجود در مجموعه آموزش و پرورش نیز باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

به نقل از مهر، علی اصغر مجد بعدازظهرچهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان طی سالجاری در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به کمبود معلم در برخی از رشته ها، اظهار داشت: افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت از اساسی ترین اولویت های ما در شهرستان است و برای رفع کمبود نیروی انسانی موجود در مجموعه آموزش و پرورش نیز باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه کار آفرینی، خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان فراهم شود، خاطرنشان ساخت: آموزش و پرورش نیز در این خصوص باید توجه بیشتری داشته باشد تا شاهد شکوفایی استعداد های نهفته جوانان باشیم.

زمینه های فکر و اندیشه در دانش آموزان پویاتر شود

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دامغان، آموزش و پرورش را از اصلی ترین نهادهای مهم و تاثیر گذار در جامعه قلمداد کرد و افزود: باید این نهاد که نقش مهم و تاثیر گذاری در رشد و توسعه جامعه و تربیت نیروی انسانی دارد را تقویت کنیم.

مجد تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش باید زمینه های فکر و اندیشه را در دانش آموزان پویاتر کند و باید تصمیماتی که در این شورا گرفته می شود؛ کارشناسی باشد تا بتوانیم برنامه ریزی های بلند مدت خود را عملیاتی کنیم.

وی خواستار رفع مشکلات حمل و نقل در مدارس روستایی شهرستان دامغان شد و با تاکید بر مدیریت صحیح و عالمانه به استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستانی گفت: باید با برنامه ریزی اصولی و حفظ مدارس روستایی از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری شود.

اجرای طرح ادغام مدارس زیر نرم جمعیت دانش آموزی در دامغان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان نیز در این جلسه از ادغام مدارس زیر نرم و از ثبت نام جامع دانش آموزی در سیستم سناد در این شهرستان خبر داد و افزود: امسال یک هزار و ۳۰۰ نوآموز ورود به دبستان در شهرستان سال تحصیلی را آغاز می کنند که این میزان نسبت به سال قبل از افزایش برخوردار است.

حجت الله رستمیان اضافه کرد: بیش از ۷۰ معلم امسال در شهرستان دامغان بازنشسته می شوند و به صورت میانگین سالیانه ۱۵ معلم خانم از مرخصی ۹ ماهه زایمان استفاده می کنند که با احتساب این موارد کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش دامغان مشهود است.

وی اضافه کرد: در مجموع سه پایه ابتدایی، متوسطه اول و دوم حدود یک هزار و ۱۰۰ ساعت آموزشی در هفته کمبود وجود دارد که امیدواریم با تدوین شیوه نامه جدید و با استفاده از نیروهای حق التدریس و بازنشستگان این مشکل برطرف شود.

رستمیان در خاتمه گفت: ستاد پروژه مهر در مدیریت آموزش و پرورش دامغان با هدف برنامه ریزی هر چه بهتر برای آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در قالب پنج کمیته شامل کمیته های سازماندهی، تعمیر و تجهیزات، توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت، نظارت و ارزیابی تشکیل و جلسات این کمیته نیز در طول تابستان ادامه خواهد داشت.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 تير 1394برچسب:, | 23:5 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |